jueves, 22 de febrero de 2007

Monòleg de la Transegre 2004

Allà a les primeries de juny per les contrades de Lleida, calia animar la festa i com que era un catxondo em van proposar de fer algun acte. Amb tota la revolada del Buenafuente i tal i tal, era el moment dels monòlegs. Com que un amic meu s'havia casat i afillat feia poc, i em contava les seves desgràcies, doncs vaig escriure-li aquest monòleg, i li vaig dedicar. Vaig explicar-lo a la populada el dissabte de la transegre a la nit, crec que va ser el 2004 (disculpeu la meva memoria migrada) Espero que en gaudiu, disculpant la manca de directe i més coses que no es puguin captar.

Apa siau.




"Menòleg" de la Transegre

Doncs ja em semblava a mi que m’ho tornarien a proposar, de sortir de marxa, la veritat és que ja no sé què dir. És clar, la vida continua, i encara que jo no pugui, la gent continua sortint. Arriba el divendres, el dissabte, i qui més qui menys es marca unes copes, una volta, una ballaruca. Però jo no puc, tu, no pas, amb dona i filla, home...és que m’agafa mal de conciencia.

Només de pensar en la cara i el comentari de l’endemà....(veueta de doneta) què, ahir t'ho vas passar bé, eh? Ja et vaig sentir, ja (SI SEMBLAVA DORMIDA!!! MIRA-TE-LA LA PÀJERA) I a més feies una peste d’alcohol (PERÒ QUAN DORM AQUESTA!!! DESPRÈS ES PASSA TOT EL DIA QUEIXANT-SE DE CANSADA, COM QUE NO DORM DE NIT...) I jo, que em miro la nena i penso....David, conten-te, que tens una filla, no voldràs que la teva filla tingui uns pares enfadats, oi? ....no voldràs que la teva filla tingui uns pares divorciats.....? no voldràs que la teva filla tingui un pare a la presó!!!

Total que desprès d’haver discutit ja unes quantes vegades, haver-me pres molts xiclets i haver-me excusat milions de vegades, ha arribat un moment, senyors, que jo no puc més. Ja no vull sortir. M’és igual qui m’ho pregunti, qui m’ho demani, no vull sortir no no norono! No puc no puc. Bueeno... només un altre dia.

Bé al final ha de funcionar el tema de la negociació. Ok, tinc que sortir la setmana que ve que és el comiat del Róger, a veure, què li puc oferir, a la meva dona? Li netejo la casa? (home vivim en un primer pis, no li puc oferir tan poc. La deixo sortir a sopar a ella sola amb les seves amiguetes?....ah no que ara úlitimament ja n’ha cancelat tres de sopars, sembla que les seves amiguetes son massa arruixades.

Bé haurem de tornar a visitar la mare política. Home, no és cap sacrific tampoc, ella és molt simpàtica....bé tampoc no m’ha tocat pencar tant quan he anat a casa seva, aquelles cortines tampoc n’eren tantes saps...a més ella no volia, ja va dir que no volia, si vaig voler acabar-les de penjar totes va ser perquè jo vaig voler. I quan vam marxar de casa, tampoc no era tant tard, total les onze de la nit. Bé, ja ho tinc, li proposaré d’anar a casa la sogra i colarà, ja veuràs. Si em diu que sí ja ho tinc arreglat, esperaré un dia i li proposaré la meva farra, segur que no dirà que no, he! Vaig a trucar al deixò al Ricard i li dic que sí que sí, que endavant, que jo també vinc.

Ah que no sabeu què em va dir.... (mirant a tothom i fent gestos)

Doncs que a part que la sogra estava de vacances, que ja sabia que n'estava preparant una. És que no li puc amagar res. M’enganxa sempre, fixe!!

Bé doncs la vam tenir bona. De fet, si les discusions es poden repartir, una mica abans i una mica després de la festa, potser hi sortirem guanyant. Però oblida’t del bon rotllo durant una temporada, perquè no està el forn per a bolls.

Res una altra temporada de gaioles. És que sempre és lo mateix. Sort n’hi ha que ja començo a tenir dominat el tema, tinc un amic que n’està ben assabentat. Ara ja em lubrico i tot, és clar, dóna més bo. Jo sempre havia sigut del "palo seco", i és clar "hasta" feia mal. Però des que em lubrico és una altra cosa tu! Pero "ojo", no us lubriquéssiu pas amb xampú!! (mirant a tothom amb cara rara) per què piique!....no sabeu lo que pique!!. Pique molttt!! Res de xampú, oblideuvos-en. No el feu anar per a aquests menesters....els assabentats recomanen greix de coco...però és clar no em puc passar tots els dies rascant cocos, és un rottlo, després es té que matxacar, el turmix, i hi ha gent que pregunta molt i massa...."per a què estàs triturant el coco aquest?"...fora fora!!

També us podeu lubricar amb oli d’auliva. Home si sobra, i a més si està a punt de neu, potser pots fer una mayonesa...bueno un allioli. El que no he provat és lo últim, lo no va més, una passada, no ho sap ningú, és més de qui saplo: El mètode Colgate.(mirant amb ulls grans a tothom)

Això m’han dit que és d’un capella de Verges però jo crec més aviat que és d’un mossèn de la vall d’Àneu. Conyes apart, tinc un amic malalt, vull dir malalt de vritat, ho prova tot, tot, zoologics, ...tot tot!!

Doncs m’ha proposat el mètode colgate, que és el més similar a un coit autèntic de vritat. Genuí! No es distingeix l’un de l’altre. Bé hem parlat de lubricació, sí,....peròooo...hem analitzat mai el fluid vaginal...hem fet mai una anàlisi química del “”suquet” (ulls palomino)??

Doncs sí amics i amigues, casats i casades, el suqueeet, té un pH superior a 5!!! (Ulls oberts mirant a tothom!) I què vol dir això eh, eh?

Doncs que és acid, dóna picoreta, és a dir (fent gestos de mete i saca) que pica la puntorreta del potorro, vamos.

Home un cop comprovat això, si volem picoreta, però sense la del xampú, la millor coïssor te la dóna la pasta de dents. O sigui, que si vols fer una bona i autèntica i bona gaiola, quan et rentis les dents aprofites i t’hi mulles la punta del nap –home si està tot barrejat amb saliba doncs millor, no?-

Bé ho vaig a provar ara mateix perquè no em puc esperar més

Bona nit a tots!!!!!!

No hay comentarios: