lunes, 12 de marzo de 2007

La Biblioteca VI

Buenas

Este post tiene un buen inicio, o al menos la foto lo sugiere: Fijaros que carretilla de obra con libros más chula. Es la primera:

Aquest post comença bé, o almenys la foto us ho suggereix, oi? fiexeu-vos quin carretó més xulo ple de llibres: és el primer (carretó)




Después. las fotos de esta vez sí la antepenúltima fase. Hay ya algunos libros. Se ha sacado el material que había y sólo falta remozar un par de rincones. De hecho, el mayor detalle que falta, es pintar la chimenea de blanco, y todo ese rincón de la columna, así como la parte encima de uno de los radiadores.

Aquesta vegada, les fotos de la avantpenúltima, aquesta vegada sí. Ja hi ha algun llibre, s'ha tret el material que hi havia i instal·lat la última prestatgeria. Manca pintar la xemeneia de blanc i alguna cosa més.




Los estantes se han dividido en tres zonas, numerados de 1 a 10 según horario. Los dos primeros, al lado de la escalera, son los de los menores de edad. Los otros tres son mios. Los otros dos son comunes, y el resto son de Othermoonthe. Como vereis más adelante, los de othermoonthe están mejor ordenados, y es posible que deba habilitar más estantes sólo para ella.

Os mostraré más fotos en breve, y más adelante cuando esté terminado del todo.

Els prestatges estan dividits en 3 zones, numerats de l'a al 10 en sentit horari. Els dos primers són dels menors d'edat. Els altres tres són meus, els dos següents comuns i els tres finals de othermoonthe. És possible que hagi de donar-li més perquè hi ha caixes per obrir.
Us mostraré més fotos en breu, i quan estigui acabat.





No hay comentarios: