martes, 6 de marzo de 2007

Menjar a Major, 36: un delicatessen

Di"laltredia vaig tenir una experiència realment plaentera. En aquest cas, sí que vaig entendre allò de què en un restaurant vulguin que et quedis bé. No només em van atendre molt bé, correctament, educadament, sinó que van satisfer tots els meus desitjos.

Vaig demanar croquetes, patates braves i anchoves en torradetes. Les croquetes eren de pernil, fabuloses, fetes seves -però vull indicar que és un restaurant més tirant a la belle cuisine, amb plats elaborats, decoració modernista, pati interior, al baix llobregat-

La senyora de la casa, com a patates braves, que no tenia, em va portar patates fetes al forn, partides per la meitat, amb allioli. quèe boo. I les anxovetes amb torradeta i una cebeta, fantàstiques. Cortesia de la casa, unes aulives amb ceba també, boníssimes.

El lloc, petit, amb només cinc taules, tenia un rebedor amb la màquina de cafè -un cafè amb molta crema, gust de fruita, bonísim també, cosa inusual en els bars, que descuiden aquest detall.

Desprès de l'aperitiu, amanides amb formatges, com de mozzarella o cabra, espàrrecs verds, i sopa de brou de galets amb carn dins dels galets. Molt bo també. Jo ja estava molt tip.

Per segon, ells van prendre dos peixos que estaven molt correctes per ser un dilluns, era dilluns, i jo un carn de magret d'ànec sobre un llit de col i patata, amb foie -fetge d'ànec fregidet.

TOT FANTÀSTIC! Però el postre, lo millor. Gelat de vinagre de mòdena (!!) i d'altra banda, rodanxes de taronja amb caramel cremat, biscotx xop d'almívar i gelat de canela.

Un plaer pels sentits, recomanat cinc estrelles, no et tracten tant bé en d'altres restaurants!!!!

Nota negativa: en un cas no ens van canviar els coberts, però no hi fa res, encara que el servei no fos de restaurant de mil estrelles, el tracte era molt bo.
Preu: Bon relació qualitat preu, encara que sobre els 35-40 eur

abuuur (si voleu l'adreça mho dieu)

(foto no és del restaurant, és una terrina de foie, fetge d'ànec)


No hay comentarios: